teşekkürler...

A Çevrimdışı

aynur

New member
Sayın site yöneticileri... 2007 den itibaren sitenizi izliyor ve çalışmalarınızı beğenerek takip ediyordum. Vip üyeliği sayesinde de böyle bir mesaj yazma ihtiyacı duydum. Benim sıkıntım hangi başlık altında yazacağımı bilememem. Bu nedenle yeni konu açıyorum. Emeğinize sağlıkdiyor teşekkürlerimi sunuyorum.
 
umuro Çevrimdışı

umuro

Super Moderator
Ynt: teşekkürler...

Uygun başlık alında yazmışsınız hocam bizde teşekkür ederiz ilgi ve alakanız için
 
Geri
Üst