Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

M Çevrimdışı

muvverih56

New member
Teşk ederim

Yani sen yeterki keçiyi yolla.İnatçılıgını görmez bir şekilde ikna ederdim.Ne demişler koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler diye. :)
 
S Çevrimdışı

sibelim

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

:) aaa hocam ne demek:)Abdurrahman çelebi bu bayram kesilmekten kurtuldu .geç kaldınız ama ...gelecek seneyi bilmiyoruz artık :)
 
M Çevrimdışı

muvverih56

New member
inatçı keçi firarda

Neyse bu sene canını bağışladık.Ama seneye rezervasyon yaptıracam 5 yıldızlı otelde keçi hazretlerine.Ne de olsa son günlerini iyi geçirmeli.Alışabildiniz mi bu arada?
 
S Çevrimdışı

sibelim

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

:) evet seneye yerini ayırtın.Hala alışmaya çalışsak da geçiyor zaman işte ???Anadolu liseleri sınavını bekliyoruz...
 
I Çevrimdışı

ihbe

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

pardon ama bu başlığa yazı yazan herkes siirtten gitmiş. hala burada tarih öğretmenliği yapan kimse yok mu? ben hala buradayım da ....
 
S Çevrimdışı

sibelim

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

slm hocam,bizde yeni geldikk,bu siteye başladığımızda ordaydık...sizde bize katılırsınızbir süre sonra. :)aramıza hoşgeldiniz...
 
S Çevrimdışı

sibelim

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

slm siirt grubu nerelerdesiniz ?yoksa unuttunuz mu ne?siirt grubundan ses seda yok.arada selam verin :)
 
M Çevrimdışı

muvverih56

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

:eek:)) selam hocam.epeydir yokuz haklısın ama bir ara siteye giriş yok gibiydi.ben de kapandı sandım.neler yapıyorsunuz görüşmeyeli?
 
S Çevrimdışı

sibelim

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

:) selam hocam ,nerelerdesiniz valla nerdeyse bir yılımızı devirdik :D)bitiyor... alışıyoruz hala ama olsun...sitemiz kapanmadı ama eskisi kadar yoğun değil.sizi sormalı nasılısınız?arada slm veriniz.tarih grubu... :)
 
M Çevrimdışı

muvverih56

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

sizlere selamların en güzelini iletiyorum hocam.biz de istanbul da trafikte kaldık.geç yazma sebebimiz bundan? mazur görün
 
S Çevrimdışı

sibelim

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

:)bizden de boll selamlar efendim.nasıl trafik bu böylee,bir slm bile verilmeyecek kadar yoğun.kolaylıklar diliyorum...
 
M Çevrimdışı

muvverih56

New member
Ynt: Siirt'te Görev Yapan Tarih Öğretmenleri

valla eskiden üst yollarda kalırıdk.şimdi tünellerde kalıyoruz.yani kaçış yok maalesef.iyi çalışmalar
 
Geri
Üst